Komórka.
Home Regeneracja kół magnesowych Galeria Wulkanizacja Lokalizacja Kontakt


UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Masz uszkodzone koło ale nie chcesz go naprawiać i nie jest Ci potrzebne? Chętnie je od Ciebie odkupię!! Napisz lub zadzwoń a na pewno się dogadamy!! motowermar@o2.pl 607 960 449




Kliknij i zobacz ceny sprzęgła rozrusznika KAWASAKI GPZ KLE EN ER LTD

Czym się zajmuję:
Zajmuję się profesjonalną naprawą kół magnesowych do motocykli KAWASAKI GPZ KLE EN ER LTD z każdego rocznika. W zakresie naprawy kół mam ogromne doświadczenie gdyż regenerację kół magnesowych prowadzę ponad 9 lat i do tej pory zrobiłem wiele kół magnesowych do różnych modeli motocykli i quadów... Koło magnesowe to najsłabszy punkt tych modeli Kawasaki, jest to po prostu wada fabryczna i warto pomyśleć o zabezpieczeniu jeszcze działającego koła. Wiele z kół jakie robiłem miało popękane magnesy, które już niedługo i też by się urwały. Za zabezpieczenie nieuszkodzonego koła zapłacisz tylko 300zł i dostaniesz na tą naprawę dwa lata GWARANCJI! Pomyśl przed szkodą co się bardziej opłaca bo potem może być znacznie drożej jak urwany magnes uszkodzi cewki, a okruchy dostaną się do układu smarowania niszcząc silnik...

Jak to jest zrobione?
Uszkodzone magnesy są usówane, wszystko jest dokładnie myte i odtłuszczane specjalnymi rozpuszczalnikami, następnie montowane są brakujące oryginalne magnesy, które pochodzą z innych kół. Montowany jest precyzyjny pierścień zabezpieczony punktowym spawem, a następnie całość jest zalewana specjalnym klejem odpornym na wysokie temperatury, oleje i wibracje opis producenta kleju w galerii). Następnie całość jest obrabiana aż do uzyskania efektu pokazanego na zdjęciach w galerii. W ten sposó magnesy nie mają fizycznej możliwości aby się przemieszczać, nie wpadają w wibracje przez co nie pękają i nie odrywają się.

Dlaczego powinieneś naprawić swoje koło w ten sposób?
Niektórzy wierzą, że wystarczy obsmarować magnesy jakimś klejem i będą się trzymały... Gbyby tak było to klej zastosowany przez fabrykę by chyba wystarczył?? Niektórzy twierdzą, że zwiększenie masy koła spowoduje słabsze przyśpieszenie,wzrost spalania,a także że niby ma to wpływ na żywotność panewek korbowodowych bo cięższe koło magnesowe bardziej obciąża panewki... Jeśli ktoś tak myśli to chyba nie miał nigdy w rękach koła magnesowego od nowszych modeli Kawasaki. Tam koło ma grubsze scianki aby miało mniejsze drgania i nie wpadało w wibracje, magnesy są większe i są pokryte blachą wypełniającą całe wnętrze koła.

Magnesy pod blachą są przyklejone do sciany koła i plastikowej obudowy wypelniającej wolną przestrzeń oraz całość jest zalana klejem. Koło takie jest znacznie cięższe od koła zrobionego przeze mnie i jakoś te modele Kawasaki mają więcej koni, mniej palą i panewki to wytrzymują...

Przy niewłaściwej naprawie gdy część kleju lub magnesu odpadnie lub w przypadku nierównomiernego rozłożenia kleju koło nie będzie prawidłowo wyważone wtedy może spowodować duże uszkodzenia... Dzięki mojej metodzie tego unikniesz gdyż po zalaniu magnesów klejem jakiekolwiek braki magnesów są wypełniane i równoważone przez klej, a dzięki równomiernemu rozłożeniu masy (wszędzie jest tyle samo kleju) całość sie automatycznie równoważy.


Ile to kosztuje i jak zlecić naprawę??
Koszt naprawy w zależności od uszkodzeń wynosi:
-300zł gdy wszystkie magnesy są całe, a wymagane jest jedynie zabezpieczenie koła
-300zł plus 50zł za każdy magnes, który trzeba wymienić. Jeśli magnes nie jest zmielony tylko pękł w swojej strukturze, oderwał się ale jest w dobrym stanie i może zostać płacisz wtedy tylko za zabezpieczenie koła.
Zawsze dostajesz swoje własne koło naprawione z powrotem!
Nie posiadam całych kół na sprzedaż.



Jeśli masz uszkodzone koło zadzwoń lub napisz:
e-mail: motowermar@o2.pl
Telefon: 607 960 449

Na każde naprawione koło udzielam DWA LATA PISEMNEJ GWARANCJI!!
>>> ZASADY GWARANCJI ZNAJDZIESZ TU <<<




Created by T.P., 2011, all rights reserved.